Hej på dej år 2011!

Hej bloggen! (töntigt jag vet men var bara tvungen:P)
Då har julen 2010 dragit förbi snabbare än vad jag hinner säga guacamole. Det var en alldeles alldeles underbar jul (förutom min förkylning som gjorde mej till en zombie stora delar av jul å nyår) med en massa umgänge med nära och kära, stämning på hög nivå, god mat och stämning igen. ÄLSKAR JULEN!!! Synd bara att jag kom hem så sent (den 22a på kvällen) så jag hann bara koka lite knäck, bake pepparkakar å pynta lite i rummet så hipp som happ vart det julafton på en gång! Gick så himla snabbt att jag knappt fattade det..:S Men härligt var det iaf! Mest härligt förstås för att jag fick tillbringa den hemma på ön där alla mina älsklingar finns, familj, vänner, djuren , naturen..<3
Jag trotsade snöovädren och oskottade skogsvägar för att gå ut med finaste hundisen molly och jag gick upp tidigt nästan varje morgon för att gå ut till hästarna= LYCKA! :D E ju så härligt att bo på landet, visst man har inte världens lyxigaste boende, inte uppvärmt hela tiden och inte modernt, inte nära till något osv men stillheten, närheten till naturen och kärleken som finns där slår ALLT!!
Hann med en hel del under jul å nyår! Eduardo åkte med mej å fira jul å nyår hemma på ön, bara det var en fantastisk julklapp! Älskar di amorsito!<3
På julafton gick jag upp tidigt för att se på sista avsnittet i "hotell gyllene knorren" :P haha va väldigt längesen jag fastnat för en julkalender så de va lite kul att den ändå var helt ok i år att se på! Sen fortsatte dagen med att jag var hos hästarna, sen duscha och åka i kyrkan med Sara där vi såklart lyssnade på prästen och alla som sjöng så otroligt vackert men vi bytte oxå julklappar med varandra (vilket inte var populärt bland de andra i kyrkan när vi satte och prasslade med presentpapprena men ja va ju så nyfiken:P) jag fick världens finaste fotoalbum som innehöll en massa roliga härliga bilder på mej å sara och en massa rolig text om våra år tillsammans! :D Låter som vi e ett gammalt par men så är det ju nästan, eller hur Sara?;D Blev så himla glad för den "festliga minnen" , "party for life"-albumet att jag blev alldeles tårögd! Sen fick jag ett par söta trosor oxå, såklart i lila färg! :) Sen fortsatte julafton med alldeles för mycket julmat, kalle anka och lite mys vid granen. Och jag säger det igen, julafton tog slut alldeles alldeles för fort!!
Vidare hann jag besöka tandläkaren (inge hål!! pjuuu! dock ska visdomständerna tas bort senare i år :S), jag var hos Lena å ALex udner nyår och klappade bebismage, blev ett lugnt nyår men de behövdes kände jag me tanke på förkylning osv. Träffade även släkten för en sen julafton, den 25 juldagen, kunde vi ju inte ta oss av gården pga av snöstorm. Kul att träffa släkten igen, blir ju inte så ofta.
Fick även generösa julklappar både jag å Ed som kommer till nytta när vi nu snart ska flytta ihop till Lilljansberget!  Wioohooo äntligen efter två ååår i korridor! Jag borde få en medalj för det! ;) HAHA! nämen korridorslivet har både bra och dåliga sidor men jag känner  mej redo för en förändring! 
Jag hoppas att detta år blir mitt år och alla andras år!! Att alla får medgång och lycka! Det är vad jag hoppas på iaf!
God fortsättning!
På återseende!
/Miss.M
Sara
2011-03-01 @ 20:30:35

Fan va jag e usel på att läsa bloggar... Förlåt!

Självklart e vi ett gammalt par, det e kärlek for life! <3

Puss på dig! Saknar dig jätte mycket :(

Marika
2011-03-19 @ 09:28:03

nej du är inte usel!! jag skriver så sällan så då förstår jag om man slutar läsa! ;P

Älskar dej å saknar dej!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0