söndagskväll..

Oj jisses vad fort helgen sprang förbi.. lyckats läsa lite nu i helgen (vilket gick sisådär i veckan så få skylla mig själv att ja måsta läsa på helgen:P) men engelsk studentlitteratur är ju inte min favorit direkt ;) dock var denna inte den värsta sorten, den är förståelig! ;P
Igår var jag å ed på gymmet ett bra tag, så jäkla härligt när man känner hur konditionen blitt extremt mycke bättre, dock inte så upplyftande när man tar 25 kg på en maskin så kommer värsta superwoman å kör 60 kg direkt efter haha men men, mitt mål är inte att bli en biff, utan att må bra! :) Imorn kanske de blir spinning..om knät mitt är med mig!
För övrigt såg jag lite barmark när vi gick till affären idag, jäklars va glad jag vart!! dock var de ju bara en liten fläck å resten av umeå har typ 2 m snö men iaf ;) de går åt rätt håll hur som helst! :D
Ännu ett litet oväsentligt blogginlägg från lilla mej men händer inte så mycket just nu! ;P
Peace out!
/Marika
Madeleine
2011-02-27 @ 22:11:04
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Vad har hänt med ditt knä? :/

Marika
2011-03-01 @ 11:18:01

jag råkade snedvrida det på träning för en vecka sen, gjorde rejält ont! Men nu verkar de vara fullt återställt så de e skönt.. men allmänt har jag lätt för att få ont i knäna under hög belastning tyvärr :/

Madeleine
2011-03-01 @ 21:37:07
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Usch, det låter otäckt :/ Skönt att det är bra nu :) Du kanske ska prova på att simma, det är inte sån belastning..

Lena
2011-03-15 @ 12:09:41

Hej!

Jag har äntligen hittat till din blogg :D. Får läsa om allt som händer där uppe nu. Snacka om att vara seg, men du känner mej ;).

Kramar!!

Marika
2011-03-19 @ 09:25:51

va kul att du hittat hit Lena! :D Tyvärr är jag lika seg på att göra blogginlägg men ska försöka bli bättre på de :) Tycker du ska starta en blogg oxå!:) Hade varit kul att läsa^!

Kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0