Lördag =)

Har haft en väldigt soft vecka :) I måndags började läs- och skrivutvecklingskursen. Vi hade föreläsningar måndag och tisdag och sedan har jag varit "ledig" (inläsning). Jag var rejält peppad att läsa denna kursen för en vecka sedan men tyvärr har den inte motsvarat mina förväntningar (ännu).. läraren är bra men pratar lite väl snabbt och gör lite för många utsvävningar från ämnet vilket gör det svårt att koncentrera sig, men han är iaf trevlig och glad! Har ju haft både den ena och andra sortens föreläsare under universitetstiden, men man brukar lära sig hur man ska tolka dem efter ett tag ;P
Vad har mer hänt i veckan? Inte mycket egentligen :P jag råkade göra illa mej på träningen på Iksu, vred knät snett så menisken fick ta stryk men nu är smärtan över så tror jag kan fortsätta träningen :) det enda som hjälper mot pluggstress och tentaångest!
Älsk har haft ont i magen å mått illa typ hela veckan..hans magkatarr som spökar stackarn..:(
Ja de är mest skit med oss båda just nu  haha nej då, vi har de bra ;P eftersom vi båda varit mycke hemma i veckan har vi kunnat vara hemma å fixat en del i lgnheten, äntligen fått upp mina gardiner, satt ihop tvbänk å lite sånt som varit på "att göra listan" :) invigde tvbänken med att spela lite xbox tsm, spelnördar som vi båda är ;)
Ser fram emot nästa helg då jag gjort bort tentan och så kommer finaste Jenny på besök över helgen! :D Vi har inte setts sen i höstas så de ska bli så himla kul!
Nej nu skall jag ut i solen, knappt varit sol på hela veckan här uppe i norr, kändes som man var tillbaka i dec, snöat en massa :S
Ha en underbar lördag allihopa där ute! :)
/Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0