Myskväll med paj!

Har haft en ganska mysko dag idag.. verkligen pendlat i humör.. men jag vet att det beror mycket på stressen över plugget..usch å fy!
Fick iaf en skön start på morgonen då jag unnande mej att ligga kvar länge å dra i sängen eftersom ja satt å läste så himla mycket igår eftermiddag:) (vilket sen visade sig vara ett rätt värdelöst kapite menmenl xD aja nu är de iaf läst..) Sen cyklade jag till skolan, var väldigt blåsigt å börja regna lite så fick försöka cykla på eftersom ja alltid e ute i sista minuten XD å ja brukar hinna med hinder som vägarbeten på cykelvägen, motvind å extrem träningsverk i benen brukar ja glömma att räkna med haha men ja hann ju iaf som tur e *pepparpeppar*
men seriöst vägarbeten å sånt e de ju överallt här just nu! spelar ingen roll vilken väg ja tar så måste ja ta mej förbi de där stora läskiga maskinerna som inte ser mej (känns de som iaf) :S dont like it..
på skolan (lassis) gick de bra, ja höll mej vaken i de två timmarna vi hade föreläsning och jag tyckte mej förstå å hänga med på det mesta.. problemet är bara den tjocka feta boken vi har att läsa på engelska som hittills bara tagit min tid och inte gett mej någe kött på bena alls om de ja behöver lära mej gaah *frustrerad*
så imorn ska ja fokusera på att titta på föreläsningarna å mina anteckingar.. se om de går bättre^^, hatar verkligen att ha tenta såhär ofta blir som en konstant klump i magen :s å de går ut över fel saker.. man blir ett självdestruktivt otrevligt litet monster som går runt i sin egen värld..uschelibuscheli.. men de kommer gå bra, å de blir bättre perioder :) stay positiv!! Yeaaaajj.. :P
ja mycket valsnack på tvn nu, debatter mellan rödgröna å blå men ja har ju redan gjort mitt val :)
i eftermiddags tränade jag å emslan spinning en timme å ja körde verkligen de tyngsta ja nånsin gjort på motståndet å de kändes sååå bra!! känner mej verkligen stolt över min prestation å efter alla endorfiner som kom med träningen kände jag mej grymt nöjd med mej själv å helt avslappnad.. men tror ja svettades flera liter alltså:P
men nu är ja tillbaka i "onöjda" stadiet igen å känner mej så kass.. usch de går verkligen upp å ner de här..
höjdpunkten på dagen var iaf att få komma hem efter träningen, duscha, äta middag å sen göra äppelpaj med emslan å nina som kom över :D ja hann bara börja skala äpplena så dök dom upp^^, sen hjälptes vi åt och pajen blev så sjukt god! godaste jag ätit på länge helt klart! Lite lyx med hembakat ändå skall nog bli bättre på de men oftast har man lix int så stor lust att baka i ett stökigt rörigt kök med maassa folk som springer omkring lr frostar av frysen (som de gjorde idag!) vipps vart de en mindre sjö på golvet men de måste ju göras så får stå ut :P
såg sen idol me gofikat å tjejerna som sällskap, myyys! tätt följt av debatten på tv som ännu pågår men ja blir såå sömnig av att lyssna på dom.. skall nog försöka sova snart..ny dag imorn..nya tag.. de är ju fan fredaaag!! åå ja behöver få upp humöret känner jag men de e svårt..känner mej inte värd helg :S usch vilkne hemsk känsla de e då.. måste verkligen plugga mycke imorn! både på morgon å eftermiddag så ja kan ta helg med gott samvete.
så.det.så.
detta var ett skumt inlägg.. men så känner jag mej oxå rätt...skum..XD

aja nu ska min överfyllda övertrötta hjärna sluta plåttra ner en massa sket på denna sida..
sov gott hörrni så hoppas jag på en bättre dag imorn:) man får aldrig sluta hoppas! glöm inte det..
Ha en underbar helg om vi inte hörs innan dess!!
Peace out!
KRAAM!
/Miss M.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0