Tentatider (igen:P)

Ja då var det snart dags för ännu en medicintenta! :P jisses det har verkligen varit full fart med tre medicinkurser på rätt kort tid..intense! Samtidigt som det är verkligen kul och intressant så börjar det kännas.. motiviationen tryter särskilt när man skall befinna sig på sjukan kl 8 varje morgon! Men men bara att bita i det sura äpplet och som vanligt är jag efterklok å har nu kommit på att ja pluggat för lite förra veckan xD Lite jobbit med sån kurs man har lixom ingen tid att eg att slappa..fast ja tar mej ju tid till det vilket ja lider för sen men men..sånt e livet..

Annars rullar det på.. har redan pluggat en månad snart å det känns att det börjar bli ljusare, ÄNTLIGEN!! Men det är väldigt tomt utan J<3 vid min sida!! Hoppas det funkar att vi kan ses snart! :)
Sen på fredag hoppas jag att det blir ridning, beror på om ngn kommer åka bil dit så man kan få samåka.. å sen ska ja klippa mej på lördag, skööönt!!
jag SAKNAR er på gotland å saknar hela ön (som vanligt!!) var en doktor som föreläste idag som jobbat på gotland :P staaatus!! haha ;)
ja eg hade ja inte så mkt att dela med mej av just nu.. ja ska fortsätta läsa på om afasi, stroke, ms,epilepsi.. wish me luck guys!

LOVE YOU ALL!<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0