Musik e livet!

Musik när jag är glad, musik när jag är ledsen, musik när jag är arg, musik när jag är frustrerad, balanserad, trött, pigg,........ ni ser mönstret! Jag lyssnar alltid på en viss sorts musik vid en viss känsla.. å ibland kommer det en gammal låt man inte hört på länge å de där känslorna man hade när man hörde den första gången kommer genast tillbaka.. kan vara både bra å mindre bra men de bästa är ändå att låten verkligen bär den där känslan å när den kommer i kontakt med mina öron uppstår ljuv musik!

Skulle bara påminna er om det, musik e livet!!<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0