kaffe

Hej alla fina!<3
Här sitter jag en vanlig, rätt skön, onsdagskväll och är sugen på riktigt nybryggt gott KAFFE!! haha :P Hemskt vilken kaffesörplare jag blivit!^^, Nåra vuxenpoäng där va?! ;) Men de blir väl så när man dricker en förmiddas kaffe för att vakna till liv när man kommit till skolan å en eftermiddagskaffe för att orka me resten i plugget! Dessutom e de ju så gott å sällskapligt me kaffe (dricker de ju aldrig själv!) :) Beroende någon? jag? neeee :P
Åhhh hade en sån trevlig myspyshelg i helgen som var!! Finaste Jenny kom upp å hälsa på så jag fick skämma bort henne lite!^^, Det blev mycket prat, god mat, mys, promenader och tom så kom solen fram på söndan när vi var duktiga å gick runt HELA nydala sjön!! (för att sen gå till emelie å fika rejält me kladdkaka å glass men då gick de ju på ett ut haha=) TACK för en helmysig helg vännen<3!
Sen vart de ju måndag igen fast den börja rätt lugnt me sovmorgon, sen var de "vokallabb" på måndaseftermiddan, mmm just de.. analysera vokalers mittfrekvens för att kunna urskilja vart i munnen tungan är å sådär.. lagom komplext men ganska roligt ändå å göra någe annat än just medicinarkurser som vi haft så mycket ¨å helgalet intensivt sen innan jul!
Labben var ju tom rätt kul.. ja iaf första halvtimmen..nu har ja snart hållit på me de en vecka å e inte lika kul längre XD plus att det blir ny labb på fredag eftermiddag yeeah som ni förstår behöver ja mycket kaffe!! :P

Ja så lite smått stressad känner ja mej då vissa i klassen redan gjort klart alla fyra ljudfiler å snart läggs ännu en uppgift tills på mina axlar men de e bara att kämpa på.. snart e de ju helg<3!! Då kommer fina Amorsito<3 hit och det lär bli lite fika på stan å kanske leta ngt till 80'tals-festen nästa helg! :D
Tänk att de redan är mitten av februari, å att de har blivtt så mkt ljusare allaredaN!! så härligt å känna att energin börjar komma tillbaka.. snart...snnnnaaaart e de VÅR!! (lr ja vårvinter iaf här uppe haha)
Usch nu svider de i ögonen, alldeles för mycket tid framför datorskärmar idag! XD
Hoppas ni får ett fint avslut på denna veckan!!
Puss å kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0