Det var påsken 2010

Gotland.Sol.Sara<3.påskmat.påskgodis.familjen<3.utgång.promenader.
molly.mio.cikoria.<3hemma..
En liten sammanfattning av de gobitar som påsken bjöd på! Tyvärr gick den ju alldeles för fort när ja var hemma knappt en vecka, men ska inte fokusera på det utan fokusera på att ja verkligen kunde komma hem, slapp tänka på plugg medans ja va hemma å ändå kunde ja hinna med så mycket (även om  ja ändå ville umgås mera mera me alla som ja älskar men snart, snart är de sommar å då kommer ja hem igen!! :)
Nu är ja tillbaka å kurserna har satt igång.. ja har inte börjat läsa än knappt.. när ska ja lära mej att man ska börja i tid?:P
Imorn är de freda.. vill träffa amor då men han måste plugga å ja vill inte häcka på strömbäck hela helgen.. men ja saknar dej..hoppas vi ses snart..!!<3
skönt me kort skolvecka iaf.. ska ta vara på helgen :)
ha de gott alla!!
Älskar er ni är det finaste som finns!!<3<3
Sara
2010-04-09 @ 18:50:55

Å jag älskar dig!!!!!!!!!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0