Je ne regrette rien

Nej, jag ångrar ingenting

Varken ont eller gott som är gjort, det gör detsamma för mig

Nej, ingenting, nej, jag ångrar ingenting

Allt har betalats för och sopats undan, det är Glömt

Jag bryr mig inte om det förflutna längre

Mina minnen, har jag gjort en brasa utav

Mina sorger, mina förnöjsamheter, jag behöver dom inte längre

Förkastat kärleken och alla problem det innebär

Bortglömt för alltid, jag börjar från grunden

Varken ont eller gott som är gjort, det är likgiltigt

Nej, ingenting, nej, jag ångrar ingenting

För mitt liv,min lycka, det börjar från och med  idag!

Sara
2009-09-27 @ 13:39:48

Å jag finns här vid varje steg du tar!!!

Love you!

KRAAAAAAAAAAAAAM <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0