En ny dag

Har just suttit och tittat på nyhetsmorgon å ätit mysfrukost och jag tror han som skrapade lott idag har rekordet i snabbhet!! Han skrapade hela lotten på några sekunder?! de är väl att skrapa sakta som är själva grejen? jag tror iaf man vinner mindre om skrapar snabbt ;) haha!
Fast kanske ska ja börja skrapa snabbt, jag brukar ju ändå välja nitlotter så varför slösa min tid på att skrapa dom?! När man har 2 x100 000 2x50 000 2x25 2x1 000 000 osv..å man är säker på att just denna lotten is the one!  och man ska skrapa den sista å såklart förväntar jag mig att millen och lyckan ska ligga där under men nej då dyker helt plöstsligt ett annat belopp upp.. det är livets lott i ett nötskal.



Jag ska nog sluta köpa lotter...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0