Ris och Ros

Ja, tycker jag varit mer effektiv idag än igår iaf!! Wiiee! de går framåt :)!! hoppas ja kommer ur den här dvalan snarast..

Jag har iaf städat hela korridoren utan gnäll! :P duktigt städat å skurat mitt rum, lagade nyttig, GOD lax med älsklingens ris<3 pluggade sen ett tag och bestämde mej för att denna gråa regniga dagen krävde lite uppmuntran så jag drog till affärn, köpte lite ingredienser till en KLADDKAKA!! Och skoja inte min korridor blev överlycklig när den underbara chokladdoften spred sig i alla rum..;) de flesta hade aldrig smakat ngn godare så jag tog åt mej ;P nu vet ja ju vad ja ska satsa på om det går åt helvete med studierna haha!!
ja skippade dock träningen för ja har inte känt mej helt frisk å ja umgicks me sjuklingar igår så hoppas att inget bryter ut nu när ja snart skall åka hem..:/ får bli träning imornbitti kanske? Är ju sjukt jobbigt att gå upp men så jävla skön känsla i kroppen resten av dan! För imornkväll skall jag tvätta å på dan är det plugg grupparbete..får se om ja lyckas släpa mej iväg..

va tyckte ni om en extra timme idag då??! ja tycker det har kännts jäättmkt att ha en extra timme! varför är inte ett dygn 25 timmar eg?! en timme gör jäklans mkt..

så istället för att klockan är halv tio är den bara halv nio nu :D:D:D hur skööönt är inte det ;=)?!
ne nu ska ja borsta gaddarna å sen slappa å somna så jag förhoppningsvis är fit for fight kl 7.30 imon..:S

over and out
/Miss M.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0