Solen har återuppstått!

Wiiiiiee vaknade så sweeet av solens ljusa strålar som ville ta sig in genom mina persienner, jag var snabbt uppe på fötter för att välkomna dom in<3!! Ååååhhh vad jag saknat solen!! Dessutom (efter jag gjort de dagliga harklingarna å utsnytningarna av näsan) så känner jag mej PIGG!! å GLAD!!! för första gången på läääänge!! Trodde jag aldrig mer skulle känna så.. man glömmer nästan bort hur underbart det är att få vara frisk när man varit sjuk ett tag.. Man skall fan inte gnälla på ngt om man har hälsan!! Hälsan och kärleken är de viktigaste sakerna vi får här i livet.

Nu skall ja ut å njuta av denna dagen

Carpe Diem...

Sara
2009-11-23 @ 10:33:10

Låter jätte bra att du börjar bli frisk! Fortsätt så!!! :)



Love you



kram!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0