ge mig styrka

uff... känns inge kul nu.. tentan kommer närmare och närmare.. har haft fyra veckors INTENSIVT inlärande av anatomi & fysiologi.. men har ngt fastnat?!? Det är så mycket och har varit nya grejer varje dag till idag å tentan e på fredag XD bara snurrar i huvet.. aja ngt har väl fastnat hoppas jag å de går ju alltid att göra om^^,

LÄNGTAR tills fredag eftermiddag!! Då kan jag lägga detta bakom mej (typ) å bara se fram emot en påsk me nära å kära hemma på den där lilla ön i östersjön..<3 Saknar er..<3

Sara
2009-04-02 @ 12:12:55

å vi saknar dig!

Din Kanin
2009-04-04 @ 17:59:15

inte dax för ny blogg ? :P Love U <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0