T1 strax avklarad då :)

Jaa, kan man tänka sej, termin 1 är redan avklarad (så när som på en inlämningsuppgift som ska va inne tills imorn men den får jag kämpa med hemma, hinner inte ida, jag reser ju strax!)

jag hade verkligen ingen aning om vad jag gav mej in på när jag drog iväg med en fullpackad väska upp i Norrland, den där kalla söndan i januari :P men hade jag vetat att det skulle innehålla så mycket snö och kyla, studier, skratt, gråt, utlåsningar, vilsegåningar, mysiga helger, vilda fester.. så hade jag gjort om allt än en gång!!! :). Även om det har varit tufft många gånger (tentaångest och saknad efter familj, vänner och djur är inte de roligaste!) så har det alltid löst sig tack vare de underbara människor som finns omkring mig.. både på nära håll här i umä och de som är flera hundra mil bort på en ö i havet eller nere på sveriges sydligaste breddgrader<3

jo och nu sitter jag och utvärderar lite för mig själv.. med de gröna björkarna böljandes i vinden utanför mitt fönster och ett äppelträ (eller va de e:P) har slagit ut i blom.. så kommer jag fram att jag gillar nog umä ändå (jo vi som bott här får säga umä;) Lagom stad, vacker natur!! Synd bara att den e gömd under snö så länge under året!

Nä, nu får ja dra sista rycket me dammsugaren å käka någe sen går bussen till flyget ..som går till bromma..som går till visby..framme runt 21 å hemma på gårn runt 22 då., sova i min egna mjuka säng..heaven!!

Hoppas alla får en helt underbar sommar och att vädergudarna är på vår sida, me mycke sol å värme å sköna dopp i havet!!

See y'all out there!!

/makaki
Sara
2009-06-06 @ 12:54:11
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

å min underbara tois e äntligen hemma!!! :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0