ja nu ni, alla dansanta damer och hederliga herrar..

å alla andra där ute =P.. nu så har de hänt igen..den galna gotländskan har lämnat ön för nya äventyr =P Vissa vill kalla mej modig men jag vet int jag.. själv skulle jag nog kalla mej dumdristig, som hoppar in på saker bara sådär utan att tänka, knappt tänka iaf ^^,  Jag skyr en hatkärlek till sådant här egentligen. Jag älskar att utmana mej själv men samtidigt hatar jag det för det är ju allt annat än en dans på rosor!! Har redan en hel del dråpliga historier att berätta som jag faktiskt redan skrattar åt själv (vilket jag inte gjorde då jag befann mej i situationen kan ja ju säga! XD) Att vara helt ny på nya ställen, ett underbart helvete skulle man kunna säga. Eller ja, ngt i den stilen. Men denna resan jag gjorde skiljer sej extremt mycket från förra till spanien. Detta är ett framtidsval, inte bara temporärt. Jag skall alltså tillbringa fyra år av mitt liv i denna staden, Umeå. Fyra år är en lång tid!! Men jag gillar staden (det jag sett hittils då) och mysigt med snön å inge snålblåst ^^,

måste bara konstatera; till alla som undrar/undrat: NEJ det är inte mörkt dygnet runt och NEJ det är inte -30 grader kallt^^,
(inte än iaf=P)
 
Utbildningen verkar väldigt intressant och är väldigt bred då den är tvärvetenskaplig. Lite av de bästa, lixom ;o) Äldre kursarna även dem mkt trevligt folk, medans jag inte träffat alla ur min klass ännu men en del prickar har jag mött å riktigt trevliga prickar det med..

nu väntar sängen.. alldeles för sent igen XD detta att lägga sej i tid är ngt jag inte är vidare bra på att utöva..men övning ger färdighet., kanske inte..XD

party me klassen på lördag..sommartema..hmm måste införskaffa sommrig outfit a la flip flop bastkjolar lr liknande..Sittning!!!

har mkt mer att berätta men får ta lite i taget.. tror ingen orkar läsa om ja skriver av mej allt på en gång och jag orkar inte skriva..

Men sköt om er och ha de så bra!!

Med vänliga hälsningar
Från distansen..
With Love..

//Er Marika<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0