så nu är jag här igen!

ännu en tenta är skriven till historian.. ja börjar bli rekordsnabb på att skriva tentor, satt bara ca två timmar, skönt!! frågan e om de e så bra men men ja skriver bara tills ja inte kommer på mera..kollar igenom två gånger ja å sen e de ju ingen ide att sitta där å glo längre eller hur :P! haha
känslan av att cykla hem ifrån en tenta är nästan oslagbar!! Vilken frihet!!
Om så för bara en halv dag (som denna gångXD) så är det helt jävla fukking underbart!! JO jag får svära iaf nu när ja druckit lite glögg me cognac ikväll haha man måste ju fira när man kan!! Sen att ja ska upp om sisådär (uch vill inte inse de!!) ca 6 timmar å ha skola heeeela dagen med nytt ämne (patologi-läran om kroppens alla sjukdomar typ?! lär bli en tuuung dag). Har iaf ingen mer litteratur än hand outs så det är "bara" att plugga på dom.. om man nu fattar va föreläsaren babblar om!

nä nu ska ja inte tänke på de mera, det här är ju min Lediga tid haha!!

iaf så gjorde ja ju saffranspannkaka till korridors glöggfesten å ja må säga att den blev omåttligt populär, folk klagade på att de var mätta å ändå hämtade de mera haha!! gott betyg alltså!..;)
sen hade vi lite quiz som hano gjort, drack glögg, lyssna på julmusik (vi hade pyntat å dukat fint å juligt)å hade de så mysigt som de låter!! för första gången på ett halvår trivdes ja verkligen i min korridor, vi kändes som en liten familj som hade lilla julafton haha känner mej lite flumflum nu alltså..
iaf synd bara att de flesta kommer fara efter jul :/ särskilt då han som är den som tar tag å arrangerar saker ..synd.
iaf efter ja sjungit så ja sprack nästan till jingle bells så börja vi prata om jultomten å att han heter jaolapokki på finska!! haha jag ääälskar det namnet!! Pokki betyder visst bock oxå hahaha ojoj va roligt allting vart

nej men va gör ja här?!?! ja måste ju SOVA FFSAKE!!
natti natti sötisar hoppas vi ses snar tällskar er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0