Imorn åker jag hem!!

Bara en två timmars lingvistikföreläsning mellan mej och gotland..plus ganska många timmars restid då, men då är jag ju på väg iaf.. pirrar lite i magen, inte varit hemma på så länge ^^, 

Så spännande att se hur det är på ön..

Har något förändrats..?
Är det vår..?
Hur ser hästarna ut..?!

SNart får jag alla svar..=)

Nu är jag bara sjukt rastlös, jag vill IVÄG!!!

Vi ses snart!

Kramar
minns ni henne??  ;)

känns galningen bekant? snart kommer hon å gör gotland osäkert igen ;) !!
Madde
2009-04-07 @ 20:48:44
URL: http://maddie88.blogg.se/

Jag åker oxå till Gotland i morgon =)

Madde
2009-04-07 @ 22:41:40
URL: http://maddie88.blogg.se/

Hm.. Jag vet inte om vi ses på båten,

antar att du åker Nynäs? Jag åker iaf

Oskars.. Men det hade varit kul isf :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0