Helg

hade myskväll med J igår, nicee som vanligt fast vi var nog tröttare än vanligt för vi somna nästan runt nio XD (lr kanske berodde det på sockerkicken av godiset)
stupade sen i säng och sov som en gris hela natten.. fick en tråkig nyhet på morgonen och  nu sitter jag här och funderar över saker och ting.. men får snart byta om för ska ner på stan å träffa E och J å käka lite.

Om ni undrar hur det går me mina studier?..

dont ask
(lingvistik suger!!! lr tror mest att det är läraren som suger faktiskt.. aldrig varit med om en människa som är så opedagogisk som hon,.blääää)

XD

Märks att våren även kommit till Umeå.. staden som värmen glömde ;o) haha nej men soligt å fint har vi haft det länge men känner även nu att luften är annorlunda, nästan ingen snö kvar, bara lite drivor här och var!! *lycklig*
och om tre dagar... får jag ÄNTLIGEN träffa min älskling igen.. kännts som vi varit ifrån varandra flera jä**la år!!! Ser verkligen fram emot det!! Det värsta är att jag måste plugga där nere.. har tenta den 8e maj XD.. och den vill man inte kugga för då lär jag få göra om det i sommar!! Så älskling, bäst du gnuggar geniknölarna tills jag kommer för dä blir det böcker och bibliotek haha fast en hel del kul med<3
kollade kalendern idag.. bara 2 veckor tills jag fyller 21?!?! Nu går tiden farligt snabbt, jag minns min 20 årsdag som om det var igår... läskigt :S
fast tant har jag varit länge hehe ;o)

puss hej leverpastej








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0