2 månader och tre dagar

tills JULAFTON!!! =D

Kom på det idag faktiskt, så dum e jag inte, lr hur?! =P  Hoppas jag får jobba mycket nu slutet av oktober/november så jag får ihop lite pengar till julklappar! Visst jag älskar julen, allt från bjällerklang till kalle anka men utan julklappar.. hmm ne några stycken måste det allt vara iaf!!

Igår hade jag Emma å Sara våran efterlängtade Flummkväll! och även om jag var seg som fan efter sex dagars jobb så var det kul som fan!! Vi lagade morotsoppe & gissa vem som åt fem tallrikar (A) plus att det blev glass med jordgubbar och chokladsås till eftisrätt =D=D=D säger bara muuums

sen såg vi lite film (lr ja, vi snackade nog lika mkt/lite? som vi tittade på filmerna ^^, Men som alltid härligt å hänga me brudarna! You're the best!
& idag så fixade jag å mamma en del hemma sen så red jag ut en sväng med Emma, vi red ner på byn, Emma tog ut pengar å jag stod å höll hästarna =D Rätt kul kontrast emot alla bilar som stod där.. sen så red vi förbi några småtjejer som blev som galna HÄÄÄST! hörde man sen kom flocken me klappkranka tjejer fram XD som tur var satt vi på lugna hästar och det fanns en tjej som var van med hästar så hon berättade för alla att man absolut inte får skrika å springa runt hästar! Duktig tjej ^^,
Red även lite på Heiti som lekte "rymma ur boxen" medan vi red till lärbro XD men han var helt ok så tränade lite i korallen me han, han ville inte riktigt göra som ja ville hela tiden men det gick jättebra iaf!!

sen ikväll tog jag ett varmt skönt bad så jag blev så avslappnad att ja nästan somnade XD försökte plugga lite till högskoleprovet men nja..gick väl sådär >< behöver sova igen eftersom ja somnade typ 4 igårmorse.. så ja drar mej till sängs nu..

Ha de gött




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0