Sade någon jul..?

Jo, julstämning får jag verkligen av detta vädret.. vart på jobbet större delen av dagen och kunnat betrakta snöflingorna som singlat ner hela dagen.. lastbilar som fastnat på parkeringen XD och talgoxar som bestämt sej för att flyga in och få lite värme. Jag förstår dom, jag hade gjort samma sak en dag som denna. Vfr flyga söderut när det finns ica butiker? =P
Först var det bara en liten birdie.. ett tag senare vart de två. Rätt komiskt att se chefen å en kollega springa runt me nät å försöka fånga pippifåglarna ^^, sen försvann de ett tag men några timmar senare var en av dem (?) tillbaka igen.. haha de e rätt smarta ändå de där fåglarna.. dock rätt trevligt att få höra fågelsång när man jobbar! Minus för att de skiter ner och risk för att du får en fågel i skallen.. =P

Annars tycker jag personligen att julafton kunde varit idag, den 24 november, iställe. för de tradionsenliga, 24 december!! Ja menar vi hade vädret! Ett sånt juligt väder har vi inte haft på julafton på åratal.. och tro mej, gräsmattan kommer vara grön på jul så satsa på att spela fotboll me familjen lr ngt ;o) Haha nä men  vi får väl se va de blir av..

Och idag bokade jag biljett till pälskling<3 som fyller 20 den 14 december!! =D. Åker upp den 12 å antagligen hem den 14 beroende på hur mkt jobb d blir den veckan.. kollade även biljetter för nyår men fan de va ju inte direkt billigt (över tusen spänn på flesta biljetterna runt nyår!) så jag lär ju få hålla mej på ön för såå bra lön har jag inte.>< hörde nån mej säga böööring...xD
missar julfesten me jobbet..visby strand, julbord, babben.. de  e ju såklart lite tråkigt men men att saker krockar thats life.
snart e de första advent!!! ME LOVE X-MAS VERY MUCH<3!!
lär bli bläse på lördag men missar julbord me 'glutenklubben' den 7, har jobb hela dan.. kan ju ta ledigt men förlorar ju jäävligt mkt cash på de plus att äta mej fet kan jag göra alla andra dagar me haha huuue jag bannlyser nog vågen över jul..lr till efter nyår.. lr skit samma lär slänga ut den 4-ever å vips va de problemet löst ;o)

får se nu då hur länge snön stannar kvar..?...hmm jag tippar på.. onsdag!! ^^,
jobbar imorn me då.. kvällspass, hoppas jag känner mej piggar än idag.. mmm sure knappast troligt men ja hoppas på lite mer kunder än idag iaf.. verkade som att inte så många vågade sej ut i detta.. förståeligt iochförsej.

Se så, ut å lek i snön me er nu medans den ännu ligger där, vit å välkomnande =)

snöiga kramar från moi

Sara
2008-11-25 @ 23:31:39

va då boooring å va kvar på ön över nyår? what happend me vår ROLIGA nyår? :P jag röstar för att vi går ut i skogen å leker me tomtebloss å sen smockar i oss en hel flaska me skumpa? :D va sägs ;)

ägarn av bloggen
2008-11-26 @ 13:17:17

haha jo du har så rätt så! för först tänkte jag, NEJ inte en nyår till hemma när jag somnar långt innan raketerna ens är framtagna men sen kom jag ju på att jag kan ju alltid fråga Pussycat doll!! =D visst e jag smart å vips är nyår något att verkligen se fram emot!!! japp skumpa, skumtomtar och skraatt röstar ja för!!

Anonym
2008-11-26 @ 13:18:19

förresten.. vad exakt menar du med att "leka" med tomtebloss XD haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0