siempre voy amarte, simepre soy tuyo

var lite seg efter nattens drömmande idag... å igår så vakna jag bakis med mensvärk.. men så alltid kommer jag å tänka på dej.. jag blundar och ler (säkert världens fånigaste leende) å så känns allt så mkt bättre!

Och ja, Sara, I love ya for bringing him into my life!! Men jag har ju alltid älskat dej gummsan så de va ingen nyhet kanske! ^^,

Kl e elva minuter över nio och ja lyssnar på can u feel the love tonight.. and I feel it, even in the morning with my lover miles from here...:'(

låg på åminne med angel å alex igår, de skall ha stort TACK för att de eskorterade mej hem i säkerhet i lördagsnatt.. återigen tack för att ni finns annars vet ja inte vad de blitt av mig..XD

sen så åkte ja till Emma =D igårkväll altlså, vi red , ja red tritlis, den lilla studsbollen ^^, härlig kvällstur och efter det började vi planera vår ridresa !! vi ska börja ute hos min moster i levide, å sen rida hemåt längs gotlands östkust!! Fyy faaaan va kul de ska bli ja längtar som fan! fyra dagar blir det räknade vi ut. Ca 4 mil per dag klarar hästarna lätt. PLus att vi kommer vila mitt på dan när de e som varmast, sen ta två mil på förmiddan å två på eftermiddan.. då kan man passa på å bada lr så när hästarna vilar!!! Längtar!!

Snacka om att helgen bara flög iväg.. hände saker jag vill komma ihåg, saker jag vill glömma och även saker som jag knappt minns..:S minst sagt en rörig men härlig helg!

På schemat idag: Work. From 13 -21.15

& jo, till alla som undrar, nej ja kommer inte plugga i uppsala. Det känns inte tillräckligt rätt och då tänker jag inte försöka bara för att försöka ne.. Jag stannar nog på ön ett tag till.. gillar vår Ö.. även när nollåttorna å gänget packat ihop å dragit hem.. lugnet efter stormen lixom.. skönt å andas ut igen.. värre e de när de börjar bli november december januari februari  dessa månader vill ja helst vara ngn annanstans.. men om ja jobbar å ligger i som fan kommer ja kanske har råd att resa bort ngngång då.. för Marika Arnesson har aldrig i sitt liv varit på solsemester!! Har jag varit utomlands har det ju varit för anda anledningar, med skolan, jobbat me hästar osv..  Lena å alex ska till thailand i oktober.. ja skulle tänka mej att resa iväg över jul lr ngt.. kanske med min rosa kanin.. han fyller ju 20 oxå.. aja A ver a ver que va a pasar... vad som än händer kommer jag ta de lugnt..

 go with the flow

peace out

Findus
2008-07-29 @ 19:36:16
URL: http://maddie88.blogg.se/

Fina bilder!

Kommer till G-land nästa vecka,

har du en stund över till mig? :)

Eller ska du bara jobba? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0