Uppe me tuppen

Idag vaknade jag i gryningen, helt klarvaken kl 06.00!!! Har nog inte hänt att jag vaknat så tidigt av mej själv någon gång.. jag gick ju inte å lade mej förens 12 å kanske inte somnade förens närmare ett..men så är det ju den 24 Augusti 2008 IDAG och jag skall åka iväg snaaaaart!!
bara tiden kan gå lite fortare nu så.. kl är nu 08.39 och det är ca 9 h kvar innan jag är framme i Ängelholm..<3

Kankse vaknade jag av att Molly skällde.. för det gjorde hon XD Ja sprang ner å släppte ut henne sen så släppte jag in henne igen men precis när jag gått upp började hon skälla igen så då gick ja me ut å rastade henne. Samtidigt sa jag god morgon till mina pållar som stod å småsov vid vattenhinkarna.. Mio talade om för mej att det kliade både här å där å Cikoria tiggde äpplen.. eftersom de nu går precis bakom trädgården så känner de doften av äpplen väldigt nära deras små mjuka mular så jag var så generös att jag gav dem en stooor (me betoning på stor!) Äppelfrukost!! Kan ju säga att de var rejält populärt! Lite fjäsk får de ju bli nu när matte åker iväg ett tag.. Kommer sakna mina gullepållar!!! <3<3<3<3<3<3<3

Sen tog ja me mej Molly (som även hon tyckte de va gott me äpplen=P) och gick en runda längs myren.. där höll en hel drös tranor morgonmöte tillsammans med gäss och diverse andra fåglar.. och högljudda..var bara förnamnet för vad dom var!! ^^, de blev ju lite oroliga när Molly kom springandes emot dem oxå så de flydde iväg allihopa så om ni undrar vfr de vart sånt liv på tranorna imorse.. ja.. nu vet ni vfr =P

Måste packa om resväskan.. har alldeles för mkt me mej.. just nu har ja mer packning än vad ja hade me mej till Spanien.. å nu handlar det om 1½ vecka typ.. XD
Har fått lite mer tider på Ican så ja måste va hemma till den nionde september som senast iaf, alltid bra me jobb!!

Nu kilar jag!

Hej Då & Önska mej lycka till på resan!! ;o)

*KRAM*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0