Ängelholm

Har snart redan varit här i sköna skåne en vecka.. tiden går sjukt fort!! Det som jag märkt av mest i denna lilla stad är faktiskt lugnet. Folk tar det lugnt och omgivningarna är lugna och harmoniska. Jag trivs =) Så finns det så stort utbud av allt!! Jag menar, här finns GINA TRICOT!! (som borde kommit till gotland för eeeevigheter sen XD) Tasty House (underbart ställe med bara godsaker, billigt me!! osv.. var inne på City Gross igår och lixom hyllan för schampon och sånt var lixom typ 25 m lång!! Fatta skillnad emot lilla Gotland... Lätt att göra av  me pengar här..believe me!!
Men det bästa med skåne är att här bor den finaste killen i världen... Eduardo<3!!!!! KIllen som jag älskar. The one and only.

Orka gå in på vad vi har hittat på här men det kan ni nog lista ut själva ^^, Kan sammanfatta det med att vara här, med min Älskling, Är bara så jääävla underbart!!! Även om jag saknar mina hästar, vännerna å familjen.. de e den enda anledningen till att jag måste hem nästa vecka den 7 september. Dagen innan vår tvåmånaders dag.. snacka sugit att vara ensam den 8e då.. men får väl begrava min sorg i att jobba med hästarna.. men hu nu ska ja inte tänka mer på de..

Ha de så bra !!

Peace out

//Marika






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss M.

Jag är en 27-årig tjej som arbetar som logoped. Mina fritidsintressen är bl.a hästar, fotografering, spela fiol, läsa mm.. Välkommen till min värld!! :)

RSS 2.0